JAVNI NATJEČAJ ZA PRIJEM U RADNI ODNOS ZA RADNO MJESTO- STRUČNI SURADNIK ZA LOKALNI RAZVOJ I FONDOVE EU (m/ž)
Radno mjesto: Stručni/a suradnik/ica za lokalni razvoj i fondove EU
Broj izvršitelja/ica: Dva
Vrsta radnog odnosa: Radni odnos na određeno vrijeme, u trajanju od 12 mjeseci.
Probni rad: 6 mjeseci
Poslodavac: KORA d.o.o.
Mjesto rada: Grad Korčula (u prostorijama natkrivenog bazena Gojko Arneri).
Objava natječaja: 21. kolovoza 2018.
Rok prijave: 5. rujna 2018.
O agenciji: Lokalna razvojna agencija – KORA d.o.o.
Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge tvrtka je u 100%-tnom vlasništvu Grada Korčule, čiju temeljnu djelatnost predstavlja priprema projekata financiranih sredstvima EU i ostalim izvorima financiranja za Grad Korčulu, te priprema i savjetovanje u provedbi EU projekata ostalih gradskih ustanova i tvrtki, kao i priprema i savjetovanje privatnika poduzetnika za prijavu na natječaje iz EU fondova. KORA d.o.o. je također usmjerena na poticanje poduzetništva i koordinaciju izrade strateških dokumenata Grada Korčule.
Opis posla:
– sudjelovanje u pripremi i provedbi EU i ostalih projekata u svojstvu asistenta i/ili administratora
– obavljanje administrativnih i organizacijskih poslova Društva
– drugi poslovi i zadaće koji će se odrediti ugovorom o radu
Kandidati/kinje za prijam u radni odnos za radno mjesto moraju zadovoljiti sljedeće uvjete:
- magistar struke ili stručni specijalist ili sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik struke,
- iskustvo rada na pripremi i/ili provedbi barem jednog projekta financiranog sredstvima EU (nije presudno)
- visoka motivacija za profesionalnim razvojem vještina, sposobnosti i iskustva
- komunikativnost
- dobre analitičke vještine
- odlično poznavanje engleskog jezika i govoru i pismu
- odlično poznavanje rada na računalu.
Uvjete stručne spreme ispunjavaju i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle visoku stručnu spremu, odnosno višu stručnu spremu.
Više o natječaju pogledajte OVDJE.
Trebate se prijaviti za objavu komentara.