Korčula u Top 10 neotkrivenih destinacija
:
:
Snažna promidžba Dubrovnika i snaga promidžbenih aktivnosti usmjerenih na Korčulu usmjerila je pažnju turističke industrije na najljepši otok na svijetu. Unatoč objektivnim poteškoćama na globalnoj razini, Grad Korčula i otok Korčula su hit destinacija među gostima, zahvaljujući medijima.
– Prepoznati smo kao grad i otok kulture. To je potvrdio i Forbes po kojem smo drugi grad u RH po broju kulturno-umjetničkih priredbi te broju kulturno-umjetničkih društava na tisuću stanovnika. Korčula broji sve veći broj medijskih objava kako domaćih tako i stranih, a to uvelike pomaže brendiranju destinacije, otoka i grada Korčule. U nekim od najvećih traveller magazina proglašavani smo najljepšim otokom na svijetu, jedna smo od top 10 neotkrivenih destinacija po Huffington Postu. Konačno se i u hrvatskim medijima piše o Korčuli – rekao je gradonačelnik Vinko Kapelina I objasnio da je sada Korčuli potrebno jako hotelsko poduzeće i raduje ga da upravo HTP Korčula kao nositelj razvoja turizma u gradu i otoku Korčuli bilježi bolje rezultate nego u istom razdoblju prošle godine.
Kohezijski i djelotvorno turistički sustav Korčule dao je rezultate. Održavanje brojnih tradicionalnih, kulturnih, zabavnih i sportskih manifestacija na području otoka i Grada Korčule upotpunjava samu ljepotu i sliku čistog mora, maslina, suncem okupanih vinograda, malih vinarija, kulturnih spomenika I prvenstveno dobrih i vrijednih otočana. Korčula će iskoristiti ovu izvanrednu priliku za aktivnije turističko djelovanje i osigurati da se zadovoljni gosti ponovno vrate.
– Ovo ljeto imamo i dva međunarodna znanstvena skupa. 7.-17. srpnja ICTM kongres na temu viteških igara otoka Korčule. I u rujnu obilježavaju 800-te obljetnice Statuta otoka i grada Korčule iz 2014.g., a od 25. do 28.rujna se održava znanstveni skup na istu temu, te otvaranje Festivala viteških igara u Korčuli i po prvi puta Žrnovski galijoti donose u Korčulu veslačku regatu na kojoj će nastupiti najbolje veslačke ekipe doline Neretve i cijele Hrvatske. Upravo u tom smjeru i želimo ići.Osigurali smo bolju povezanost Korčule s kopnom. Za ovu sezonu uspjeli smo povećati broj katamaranskih linija, također i održati dužobalnu liniju Rijeka-Dubrovnik. Nadamo se kako će i to doprinijeti povećanom broju gostiju. S velikim optimizmom dočekujemo kraj i rezultate, nadam se , produžene sezone 2014. – zaključio je Kapelina.
Unatoč sve goroj gospodarskoj situaciji u RH, otočka piramidalna turistička struktura iskoristit će medijsku pozornost ove godine u turističkoj industriji do maksimuma.
*Preuzeto od Dubrovačkog vijesnika
-
Oznake destinacija, Korčula
Trebate se prijaviti za objavu komentara.