Odluka o osnivanju Vijeća za komunalnu prevenciju na području Grada Korčule
Na temelju članaka 75. i 127. stavka 1. Statuta Grada Korčule („Službeni glasnik Grada Korčule“, br. 6/09) donosi se
O D L U K A
o osnivanju Vijeća za komunalnu prevenciju na području Grada Korčule
Članak 1.
Osniva se Vijeće za komunalnu prevenciju na području Grada Korčule (u nastavku teksta: Vijeće).
Članak 2.
Članove Vijeća čine osobe po svom položaju te osobe koje ovlaštene osobe odrede da predstavljaju tijela iz stavka 3. ove Odluke.
Gradonačelnik Grada Korčule i predsjednik Gradskog vijeća Grada Korčule su članovi Vijeća po položaju.
U Vijeće za komunalnu prevenciju svoje predstavnike imenuju:
1. Policijska postaja Korčula – načelnik,
2. Prekršajni sud u Korčuli – predsjednik,
3. Općinsko državno odvjetništvo Dubrovnik – Općinski državni odvjetnik
4. Centar za socijalnu skrb Korčula – ravnatelj,
5. Dom zdravlja Korčula – ravnatelj,
6. OŠ Petra Kanavelića – ravnatelj,
7. OŠ Ante Curaća Pinjca – ravnatelj,
8. Župni ured Korčula – župnik,
9. Savjet mladih Grada Korčule – predsjednik,
10. Udruženje obrtnika Korčula – Lastovo, Gradskog odbora Korčula – predsjednik,
11. Udruga umirovljenika Grada Korčule – predsjednik,
12. Turistička zajednica Grada Korčule – predsjednik,
13. Državni inspektorat, PJ Split, Ispostava Korčula – voditelj Ispostave.
Predsjednik Vijeća za komunalnu prevenciju je Gradonačelnik po položaju, a zamjenik predsjednika Vijeća je predsjednik Gradskog vijeća po položaju.
Članak 3.
Zadaća Vijeća je davanje inicijative, prijedloga i mišljenja Gradonačelniku i/ili Gradskom vijeću u cilju razvoja prevencije kriminaliteta, poglavito maloljetničkog kriminaliteta na području Grada Korčule, kao i za rješavanje komunalnih pitanja iz oblasti prometa, radnog vremena ugostiteljskih objekata, javnog reda i mira, javnih površina, informiranja, prijava i odjava turista, obrazovanja, odgoja i ponašanje maloljetnika i slično.
Članak 4.
Mandat članovima Vijeća za komunalnu prevenciju traje bez vremenskog ograničenja, a prestaje:
– danom podnošenja (zaprimanja) pisane ostavke, ukoliko u ostavci nije naveden drugi dan prestanka članstva,
– danom razrješenja članstva,
– smrću.
Član Povjerenstva može biti razriješen i prije isteka mandata:
– ako sam zatraži razrješenje,
– ako ne ispunjava dužnost člana,
– ako svojim ponašanjem povrijedi ugled i dužnost koju obnaša,
– ako postoje okolnosti koje razrješenje opravdavaju (dugotrajna bolest, gubitak poslovne sposobnosti, odsluženje zatvorske kazne, pokretanje kaznenog postupka, prestanak službe temeljem koje je netko po položaju član i sl.).
Članak 5.
Gradonačelnik donosi posebno rješenje o imenovanju, odnosno o prestanku članstva u Vijeću za komunalnu prevenciju.
Članak 6.
Vijeće za komunalnu prevenciju radi na sjednicama.
Vijeće može pravovaljano odlučivati ako je na sjednici nazočna većina svih članova Vijeća.
Vijeće o svim pitanjima iz svoje nadležnosti odlučuje većinom glasova svih nazočnih članova Vijeća.
Vijeće po pojedinom pitanju iz svoje nadležnosti donosi preporuke ili zaključke.
Članak 7.
Predsjednik Vijeća saziva i vodi sjednice Vijeća.
U slučaju duže odsutnosti ili drugih razloga spriječenosti predsjednika Vijeća, njegove ovlasti utvrđene ovom Odlukom preuzima zamjenik predsjednika.
Članak 8.
O sjednicama Vijeća vodi se skraćeni zapisnik, koji obvezno sadrži nadnevak i mjesto održavanja sjednice, nazočne članove, dnevni red i odluke Vijeća.
Zapisnik te zaključke odnosno preporuke s sjednice Vijeća potpisuje predsjednik, odnosno zamjenik predsjednika, tj. onaj tko je predsjedavao odnosnoj sjednici.
Članak 9.
Administrativno-tehničke poslove za Vijeće za komunalnu prevenciju (zapisnik, poziv, dopisi, arhiva i dr.) obavlja upravno tijelo Grada Korčule nadležno za opće poslove.
Članak 10.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u «Službenom glasniku Grada Korčule».
GRADONAČELNIK
Mirko Duhović, dipl. ing.
-
Kategorija Akti Gradonačelnice
Trebate se prijaviti za objavu komentara.