Poslovni uzlet grada Dubrovnika 2016.
Poslovni dnevnik u suradnji s Gradom Dubrovnikom, Dubrovačko-neretvanskom županijom i Dubrovačkom razvojnom agencijom organizira besplatna informativna predavanja i edukacije za poduzetnike, obrtnike i vlasnike OPG-ova, kao i za sve koji žele aktivno raditi na poboljšanju svoga znanja i upoznati alate za unaprjeđenje poslovanja. Također, u organizaciji Poslovnog dnevnika bit će održan i Festival poduzetništva, obrta i OPG-a pod nazivom ‘Moja poduzetna Hrvatska’, gdje će se putem izložbeno-prodajnog sajma prezentirati mali i srednji poduzetnici i obrtnici, s ciljem popularizacije i promocije malog i srednjeg poduzetništva, obrta i OPG-a kroz vlastite proizvode.
Polaznici će putem edukativnih predavanja imati priliku ući dublje u svijet bankarskih proizvoda i transakcija, a dobit će i najnovije informacije o stjecanju prava na EU fondove za poljoprivredu i ruralni razvoj. Vlasnike OPG-ova oduševit će edukacija o stvaranju autentičnog i prepoznatljivog brenda za autohtone poljoprivredne proizvode, dok će poduzetnici čiji je većinski prihod u turizmu imati priliku usvojiti tehnike za povoljno i efektivno online oglašavanje te kontinuirano praćenje upita i rezervacija te načina za povećanje broja gostiju.
Edukacije će otvoriti glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović, a sudionike i polaznike Poslovnog uzleta grada Dubrovnika pozdravit će i gradonačelnik Dubrovnika Andro Vlahušić te župan Dubrovačko-neretvanske županije Nikola Dobroslavić.
Sudionici će imati mogućnost prisustvovati na zanimljivoj panel diskusiji na temu ‘Od ideje do uspješnog biznisa’, nakon čega će uslijediti otvorenje Festivala i prodajno-izložbeni sajam, koji će biti popraćen kulinarskim show-om i zabavom za djecu.
Po završetku otvorenja Festivala započinju edukacije, a Krešimir Delač, Simulus grupa u suradnji s PBZ, polaznicima će na predavanju ‘Bankarski proizvodi i kako ih koristiti’ predstaviti specifične bankarske proizvode i usluge te objasniti njihovu učinkovitost u konkretnim slučajevima, a svi prisutni imat će priliku utvrditi svoja prava i odgovornosti u poslovanju s bankama i naučiti koji je proizvod za svaku situaciju najbolji izbor.
Karlo Stojčević iz Red Pointa održat će za sudionike praktično predavanje ‘Kako brendirati poljoprivredni proizvod’, koje bi vlasnicima OPG-ova i poduzetnicima trebalo pomoći pri analizi i realizaciji brend strategije. Budućnost domaćih brendova nalazi se u transformaciji i dodavanju nove vrijednosti, a sastoji se u pružanju autentičnog iskustva putem ekskluzivnosti koju će ljudi htjeti dobro platiti. Ovaj cilj ostvariv je kroz nekoliko koraka, a polaznici će imati priliku naučiti koje karakteristike njihove proizvode ističu naspram konkurencije.
Za kvalitetno i efektivno oglašavanje turističkih kapaciteta ne morate neograničeno investirati kapital koji ne posjedujete. Budući da je Internet postao glavni prodajni kanal u turizmu, Niki Dešković iz Internet partnera prisutne će naučiti učinkovite trikove o digitalnom marketingu i povoljnom oglašavanju putem Google i Facebook alata.
Poslovni uzlet projekt je Poslovnog dnevnika koji već tri godine zaredom sudjeluje u promicanju malog i srednjeg poduzetništva i osigurava besplatne edukacije u svrhu unaprjeđenja poslovanja i razvoja domaćeg gospodarstva. Festival kao novi projekt u organizaciji Poslovnog dnevnika ima za cilj popularizaciju poduzetništva, obrta i OPG-ova kroz prodajne sajmove, edukativne i kulinarske radionice te predstavljanje starih zanata.
Iako su edukacije besplatne, svoje mjesto osiguratje prijavom na broj telefona 01 6326 021 ili na e-mail [email protected].
Prijaviti se možete i elektronički klikom OVDJE.
Program besplatnih edukacija možete vidjeti OVDJE.
Više o temama predavanja i predavačima možete vidjeti OVDJE.
-
Oznake dubrovnik, poslovni uzlet
Trebate se prijaviti za objavu komentara.