Poticanje razvoja civilnog društva na otocima
Opći cilj Javnog poziva
• stvaranje povoljnog okruženja za razvoj civilnog društva na otocima, jačajući ulogu i kapacitete organizacija civilnog društva i podržavajući njihovo umrežavanje.
Specifični cilj Javnog poziva
• osnaživanje uloge i kapaciteta organizacija civilnog društva na otocima i to putem provedbe kvalitetnih projekata i inicijativa kojima se doprinosi poboljšanju kvalitete života otočnog stanovništva.
U skladu s ovim Javnim pozivom, prijave za dodjelu financijske podrške usmjerene su na organiziranje i provedbu projekata koji doprinose ciljevima održivog razvoja, a obuhvaća područja:
• Očuvanje prirodne i kulturne baštine otoka
• Jačanje obrazovnih kapaciteta i provedba sportskih aktivnosti
• Pružanje i jačanje socijalne i zdravstvene skrbi
• Postizanje uključivog i održivog gospodarskog razvoja
• Održivo upravljanje otočnim prirodnim resursima
• Razvoj održive energetike i mobilnosti
Prihvatljivi prijavitelji Javnog poziva su organizacije civilnog društva koje:
• imaju pravni status udruge i imaju sjedište i djeluju na području hrvatskih otoka, upisane su u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija i vode transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija
• imaju pravni status ostalih organizacija civilnog društva (zaklade, sindikati, udruge poslodavaca, privatne neprofitne ustanove, pravne osobe vjerskih zajednica, privatne neprofitne ustanove i zadruge upisane u Registar neprofitnih organizacija) i imaju sjedište i djeluju na području hrvatskih otoka
• djeluju najmanje jednu godinu zaključno s danom objave ovog Javnog poziva
• udovoljavaju općim uvjetima ovog Javnog poziva navedenim u Uputama za prijavitelje Javnog poziva za prijavu projekata poticanja razvoja civilnog društva na otocima u 2024. godini (u daljnjem tekstu: Upute za prijavitelje).
Ukupan iznos raspoloživih sredstava Javnog poziva iznosi: 300.000 EUR
Minimalan iznos tražene financijske podrške: 4.000,00 EUR
Maksimalan iznos tražene financijske podrške: 10.000,00 EUR
Prihvatljive aktivnosti:
• aktivnosti organiziranja edukacija, radionica, programa cjeloživotnog učenja i slično vezano uz razvoj obrazovanja otočnog stanovništva i inovativne načine djelovanja u područjima obrazovanja
• aktivnosti vezane uz organiziranje znanstvenih skupova, seminara, predavanja i slično
• aktivnosti vezane uz organiziranje inicijativa/akcija koje se odnose na povećanje zdravstvene zaštite na otocima
• aktivnosti organiziranja raznih akcija, inicijativa vezanih uz zaštitu i očuvanje kulturne baštine otoka (razne akcije, inicijative i slično iz područja kulture)
• aktivnosti vezane uz jačanje socijalnih usluga na otocima (pomoć starijim i nemoćnim osobama na otocima)
• aktivnosti vezane uz gospodarstvo na otocima (poticanje tradicionalnih gospodarskih djelatnosti, inovativnih inicijativa i slično)
• aktivnosti zaštite okoliša i ekologije (akcije čišćenja mora i otočnog okoliša, pokretanje inicijativa otoka bez plastike i slično)
• aktivnosti vezane uz provođenje energetskih akcija/inicijativa na otocima
• aktivnosti održive mobilnosti (akcije/inicijative kojima se smanjuju emisije stakleničkih plinova na otocima, podrške pametnih aplikacija i slično).
Prihvatljivi izravni troškovi (troškovi koji su neposredno vezani uz provedbu pojedinih aktivnosti predložene projektne prijave):
• materijali za projektne aktivnosti koji se odnose na organiziranje akcija/inicijativa za održivi razvoj otoka, obrazovnih aktivnosti, raznih radionica, igraonica, organiziranje okruglih stolova i sl.
• grafičke usluge (grafička priprema, usluge tiskanja letaka, brošura, časopisa i sl. pri čemu treba navesti vrstu i namjenu usluge, količinu, jediničnu cijenu)
• usluge promidžbe (televizijske i radijske prezentacije, održavanje internetskih stranica, obavijesti u tiskovinama, promidžbeni materijal i sl. pri čemu je potrebno navesti vrstu promidžbe, trajanje i cijenu usluge)
• troškovi reprezentacije vezani uz organizaciju projektnih aktivnosti (pri čemu treba navesti svrhu, učestalost, očekivani broj sudionika i sl.)
• troškovi umrežavanja organizacija civilnoga društva u smislu informatičke podrške u realizaciji umrežavanja
• izdaci za troškove plaća i naknada voditeljima projekta, izvoditeljima iz organizacije civilnog društva i/ili vanjskim suradnicima koji sudjeluju u provedbi projekta (ugovor o autorskom djelu i honorar, ugovor o djelu, ugovor o djelu redovitog studenta, ugovor o radu) pri čemu treba navesti ime i prezime osobe koja će biti angažirana, njezine stručne kompetencije, broj mjeseci rada i mjesečni bruto iznos naknade
• troškovi nabave opreme i roba nužnih za provedbu projekta moraju biti specificirani po vrsti i iznosu i ne smije iznositi više do 20% ukupnog iznosa koji se traži od Ministarstva
• putni troškovi (npr. dnevnice za službena putovanja)
• izdaci za prijevoz i smještaj (pri čemu je potrebno specificirati broj osoba, odredište, učestalost i svrhu putovanja te vrstu javnog prijevoza, vrstu smještaja i broj noćenja)
• ostali troškovi izravno vezani uz provedbu aktivnosti projekta
Prijavitelj prijavu na Javni poziv podnosi isključivo elektroničkim putem (internetska prijava) popunjavanjem propisanih obrazaca i postavljanjem propisane dokumentacije u sustav www.financijskepodrske.hr.
Rok za podnošenje projektnih prijava je 19. veljače 2024. godine, a uključuje sljedeće:
• podnošenje elektroničke prijave u sustavu www.financijskepodrske.hr do 12:00 sati
• podnošenje Dokumenta o verifikaciji na mail adresu: [email protected] do 24:00 sata
Zainteresirani prijavitelji mogu pitanja vezana uz Javni poziv postavljati do 10. veljače 2024. godine na mail adresu: [email protected]
Tekst Javnog poziva i Upute za prijavitelje nalaze se u dijelu Dokumenti, a svi obrasci koje je prijavitelj dužan unijeti u sustav www.financijskepodrske.hr nalaze se u dijelu Obrasci za Javni poziv 2024.
Trebate se prijaviti za objavu komentara.