Sastanak će se održati 21. veljače (srijeda) s početkom u 18,30 sati, umjesto u 17,30 kako je ranije bilo objavljeno.
Obavještavamo vas da je došlo do promjene termina sastanka za sve pravne i fizičke osobe – ugostitelje koji žele zakupiti javnu površinu u vlasništvu Grada Korčule za 2018. godinu.
Sastanak će se održati 21. veljače (srijeda) s početkom u 18,30 sati, umjesto u 17,30 kako je ranije bilo objavljeno.
Tema sastanka: Uvjeti zakupa javne površine za 2018. godinu.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije po web mjestu. Kolačići se prema potrebi kategoriziraju te pohranjuju na vaš preglednik jer su bitni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Koristimo i kolačiće treće strane koji nam pomažu u analiziranju i razumijevanju načina na koji koristite ovu web stranicu. Ti će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može imati utjecaja na vaše iskustvo pregledavanja.
Nužni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ova kategorija uključuje samo kolačiće koji osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.
Svi kolačići koji možda nisu osobito potrebni da web mjesto funkcionira i koriste se posebno za prikupljanje osobnih podataka korisnika putem analitike, oglasa, drugog ugrađenog sadržaja nazivaju se nepotrebnim kolačićima. Obvezno je dobiti pristanak korisnika prije pokretanja ovih kolačića na vašoj web stranici.
Trebate se prijaviti za objavu komentara.