U korčulanskom brodogradilištu LEDA izgrađen drugi mini kruzer
Brod nije porinut klasičnim načinom s navoza, već je postavljen na ploveći ponton (maunu), zatim uz pomoć 100 tonske dizalice u kombinaciji sa teretnim stupom 60 tona, brod je bio neznatno podignut od maune, koja se je povukla, da bi se mini kruzer mogao polako spustiti u more.
U ime uprave brodovlasnika, Mate Lovrinčević ističe zadovoljstvo izgradnjom broda kojemu će se u Splitu obaviti završni radovi na opremanju (ugradnja motora, ukrasna stolarija i oprema elektronike) da bi brod mogao početkom turističke sezone primiti prve putnike-turiste, njih 36 koji će uz 8 članova posade uživati u komforu, boravku na brodu, posebno na 7-dnevnim krastarenjima našom obalom, kaže Mate Lovrinčević.
Tradicionalnim razbijanjem boce pjenušca o trup broda, kuma Jelena Jakovina je poželjela brodu mirno more, putnicima nezaboravnu plovidbu, uz podatak da će brod ploviti pod nazivom BAN 1. Glavni projektant broda Branko Vuković (projektirao najviše krilnih brodova u Hrvatskoj) je ugodno iznenađen kvalitetom gradnje, posebno trupa, po kojemu je ovo brodogradilište u vrhuncu kvalitete za izgradnju trupa u Hrvatskoj. Glavni projektant kazuje karakteristike broda: dužina 47,60 m, širina 8,80 m, gaz 2,5 m s kapacitetom od 500 BRT. S dva Iveco motora po 360 kw, odnosno 1000 KS instalirane snage, brod će ploviti brzinom od 9,5 čvorova uz maksimalnu brzinu od 12 čvorova.
Uz brojne čestitke djelatnicima Lede, tehnički direktor Vicko Ivančević zadovoljno komentira da LEDA ima perspektivu u budućnosti, gradeći mini kruzere u ovome ritmu (ugovorena još 4 ) i što je najvažnije LEDA je novim načinom menagmenta prebrodila krizu nedostatka posla, nakon propasti nizozemskog partnera Peters Shipyards iz Kampena za kojega su 12 godina gradili brodove za rasuti teret.
Preuzeto iz teksta Nikole Perića
Trebate se prijaviti za objavu komentara.